fbpx

Jak narozeninová kampaň s kolem štěstí přinesla 3017 nových kontaktů za 16 dní s mírou konverze 87,6% 

Jak narozeninová kampaň s kolem štěstí přinesla 3017 nových kontaktů za 16 dní s mírou konverze 87,6% 

Cíl: Realizace narozeninové kampaně s automatizovaným prodejem

Narozeniny, výročí nebo jakýkoliv významný den v životě podnikatele či firmy je také skvělou příležitostí k marketingové kampani. Navíc lidé milují zábavu a pokud je to navíc spojeno s možností získat nějakou výhodu, dárek či slevu, jen velmi těžko dokáží odolat. Proto jsme se doporučili klientovi zařadit do narozeninové kampaně kolo štestí, kde si mohou zákazníci vylosovat slevy na konkrétní produkty a ihned je také uplatnit.

Kolo štěstí a automatizovaná rozesílka slevových kupónů 

Celá kampaň se měla nést v duchu oslavy narozenin a proto byl jako hlavní prvek zařazen chatbot, který prováděl uživatele celou oslavou. Díky konverzaci ve FB messengeru a IG messengeru si lidé mohli dát přípitek s oslavencem, zatančit si i zazpívat. Využili jsme k tomu zábavné zprávy v kombinaci s krátkými videi a vytvořili pro uživatele zážitek skutečné oslavy, navíc s přímou komunikací s oslavencem.

Vrcholem oslavy pak byla možnost zatočit si kolem štěstí a získat slevu na konkrétní produkty přímo v messengeru. Následně obdržel uživatel do e-mailu slevový kupón i s pokyny pro jeho uplatnění.

Za 16 dní 3017 nových kontaktů s mírou konverze 87,6%

Díky tomu, že se podařilo vytvořit netradiční zážitek s využitím FB a IG messengeru, podařilo se získat 3017 nových e-mailových kontaktů do databáze. Měření konverze bylo nastaveno na proklik na prodejní stránku pro uplatnění slevy. Konverze dosáhla skvělých 87,6% s cenou za konverzi 2,94 Kč! 

Zapojením chatbota do komunikace se zákazníky získáváte zcela nové marketingové možnosti. Krátká zábavná videa, kvízy, testy, kolo štěstí nebo distribuce slevových poukazů jsou skvělé příklady, jak zvýšit zákaznický zážitek, získat nový kontakt a motivovat uživatele k nákupu. Tato forma komunikace také vytváří  mnohem pevnější vztah zákazníka ke značce a má násobně lepší výsledky než klasický e-mail nebo web.

Zajímalo by vás využití kola štěstí nebo slevových kupónů

ve vašem marketingu?

Chtěli byste využít tyto marketingové strategie a

automatizovaný systém i pro Vaše podnikání?

Chat Widget
Asistent Dave ze Social Media Robotics
🌓
Chat Close