Realizace kampaně s automatizovaným prodejem prostřednictvím webináře
Jako základní prvek prodejní kampaně byl zvolen komunikační chatbot, který zajišťoval celou komunikaci se zájemcem o účast na webináři, včetně systémů připomínkových zpráv před zahájením webináře a navazující komunikací s automatizovaným prodejem po webináři.
Cesta zákazníka s automatizovanou komunikací před a po webináři
Cesta zákazníka začínala propagací webináře na sociálních sítích a v reklamě. Ke vstupence zdarma byl navíc připojen bonus v podobě PDF skriptu s přípravou na webinář a radami k využití automatizace v podnikání.
Po kliknutí na příspěvek či reklamu se otevírá konverzace v messengeru a uživatel dostává vstupenku zdarma + bonusový skript. Následně přechází na výběr vysílacího času webináře. Pro tento účel byl vytvořen automatizovaný systém registrace na webinář s využitím platformy WebinarJam a bylo nastaveno 5 vysílacích časů denně, ze kterých si mohl uživatel zvolit svůj preferovaný čas.
Po webináři následovala automatizovaná prodejní komunikace prostřednictvím messengeru a e-mailu, kterou chatbot vedl s účastníky webináře. Níže vše zobrazuje podrobné schéma:
724 objednávek v hodnotě více jak 1 000 000 Kč za 30 dní
Díky systému upomínek se podařilo zajistit to, že živé vysílání sledovalo více jak 80% registrovaných účastníků. Pokud účastník webinář neviděl, byl mu následně zaslán odkaz na záznam.
Tento systém zcela automatizovaně a bez nutnosti zásahu živého člověka vygeneroval za 30 dní celkem 724 objednávek v hodnotě více jak 1 000 000 Kč.
Automatizovaný webinář je velmi silný marketingový nástroj pro získávání nových kontaktů a také přímý prodej. Díky zapojení chatbota se nemusíte o nic starat a celý systém běží zcela automatizovaně a bez vaší přítomnosti.
Zajímalo by vás využití Automatizovaného Systému Prodeje (ASP) ?
Chtěli byste využít tyto marketingové strategie a
automatizovaný systém i pro Vaše podnikání?