Asistent Dave ze Social Media Robotics
🌓
Chat Close

10 Statistik, Které Vám Ukážou, Proč Potřebujete Novou Webovou Stránku Jako Sůl

V dnešní moderní době už snad každý podnikatel ví, že je důležité mít vlastní webové stránky. Ale stále je zde mnoho firem, které se vyhýbají investicím do nového webu. Možná proto, že vývoj nových stránek není úplně levná záležitost nebo možná proto, že se domnívají, že stávající stránky jim postačí. My však tvrdíme opak. Pokud chcete, aby vaše firma měla úspěch a rostla, musíte mít kvalitní a moderní webové stránky. A proč? Rozhodli jsme se vám přinést 10 statistik, které vám otevřou oči ohledně toho, jaký je vlastně vliv nových webových stránek na vaši firmu.

1. Podle aktuálních průzkumů 75% uživatelů nevěří stránkám, které se špatně načítají. To znamená, že pokud vaše webová stránka má pomalý načítací čas, ztrácíte potenciální zákazníky ještě předtím, než jste je mohli přesvědčit, aby nakoupili vaše produkty nebo služby.

2. Cca 48% uživatelů považuje za nejdůležitější design. To znamená, že i když váš web nabízí skvělé produkty nebo služby, bez elegantního designu mohou být potenciální zákazníci vzhledem webu odrazeni a opustit vaše stránky okamžitě. S tím souvisí i průměrný konverzní poměr, který se u starších a méně kvalitních webových stránek se pohybuje okolo 2 %, ale u moderních a zábavných webových stránek může být až dvojnásobný. To může být rozdíl v řádech tisíců zákazníků a příjmů.

3. Když webová stránka obsahuje video na domovské stránce, konverzní koeficient může být až o 80% vyšší. To znamená, že jakmile se návštěvník dozví o vaší značce a produktech nebo službách, video může vést k uzavření obchodu daleko snáze.

4. Návštěvníci obvykle potřebují pouze 5 sekund na rozhodnutí, zda chtějí zůstat na stránce, nebo odejít. To znamená, že musíte zaujmout zákazníky ihned po načtení stránky, a to už od prvních okamžiků. A určitě to neuděláte vychvalování svých úspěchů nebo informacemi o tom, jak jste zde dlouho a jak jste nejlepší. To jsou podružné informace, které v první fázi návštěvníka vůbec nezajímají. Co ho zajímá? Zjednodušeně řečeno ho zajímá to, jak mu vyřešíte jeho problém nebo potřebu, která ho na vaše stránky přivedla.

5. Většina uživatelů (90%) mobilních zařízení je používá také k prohlížení webů. Pokud tedy vaše webová stránka není responsivní, tzn. že se automaticky přizpůsobuje velikosti obrazovky, můžete ztratit 90% svých potenciálních zákazníků.

6. Pokud se vám podaří přesvědčit potenciálního zákazníka k návratu na váš web, pravděpodobně se bude na stránkách pohybovat více než jen pár vteřin. Většina uživatelů (96%) chce na vašem webu najít novinky a aktuality, pokud je tedy neaktualizujete, mohou se cítit zklamaní a zvolit konkurenční značku.

7. Nejdůležitějším cílem webových stránek by mělo být získávat nové zákazníky a generovat prodeje. Pokud na vaše stránky chodí tisíce návštěvníků, ale z nich nakoupí pouze několik procent, znamená to, že váš web je úspěšný pouze částečně. Víte, že průměrný uživatel stráví na webové stránce pouhých 15 sekund? To znamená, že máte jen málo času, abyste zaujali návštěvníka. Pokud vaše stránky nejsou moderní, rychlé, nebojí se používat video a mnoho dalšího, mohou návštěvníci stránky rychle opustit a přejít na stránku konkurence.

8. Je důležité, aby vaše webové stránky vysvětlovaly, jaké problémy řeší vaše produkty nebo služby, jaké výhody poskytují, a jak mohou pomoci potenciálním zákazníkům. Pokud jsou vaše stránky plné vychvalování nebo odborností, ale neobsahují konkrétní informace o tom, co váš cílový zákazník nákupem získá, potenciální zákazníky velmi rychle ztratíte.

9. Kvůli zvyšujícímu se objemu online transakcí jsou weby již dlouho více než pouhým informačním kanálem. Je tedy důležité, aby byly vaše webové stránky napojeny na automatizaci a aby mohly poskytovat osobní zážitek zákazníkům.

10. Většina online uživatelů (72%) očekává odpovědi na své dotazy do 60 minut. Proto je dobré mít na vašem webu chat, a pokud možno, chatbota. To může zvýšit interakci návštěvníků se stránkami a počet získaných kontaktů.

Investování do nové webové stránky může být klíčem k úspěchu vaší značky. Tyto statistiky a fakta ukazují, jak důležité jsou moderní a přitažlivé webové stránky pro růst a stabilitu vašeho podnikání. Máte-li webovou stránku, ale ztrácíte potenciální zákazníky, může být důvodem pomalý načítací čas, neattraktivní design nebo chybějící zapojení automatizace a chatu. Pamatujte, že webové stránky by měly sloužit zejména ke získávání kontaktů a generování prodejů, a proto by měly být informativní a přesvědčivé o přínosech vašich produktů nebo služeb. S těmito znalostmi teď víte, proč je nová webová stránka pro váš podnik nezbytná, abyste se dostali na vrchol. Podívejte se na krátká videa o tom, jak vám v tom můžeme pomoci >> ZDE <<

David Nepejchal
je Prodejní stratég, konzultant úspěšných značek a autor automatizovaných systémů pro podnikání. Pomáhá podnikatelům a firmám zvyšovat počty zákazníků a generovat vyšší příjmy za kratší čas díky online marketingovým strategiím s využitím automatizace a konverzačních chatbotů. Je považován za jednoho z největších odborníků na Automatizaci prodeje a tvorbu Chatbotů v ČR a SR, má oficiální status Messenger Marketing Expert od společnosti Manychat a je také označován jako Král chatbotů. Jeho motto: "Každý podnikatelský sen si zaslouží šanci na úspěch!"
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.